Vanliga frågor/FAQ


Jag hittar ingen följesedel/kvitto i paketet, varför?
För att spara på miljön så skriver vi inte ut några följesedlar/kvitton när vi skickar paketen. Du kan enkelt hämta ditt kvitto genom att logga in med din mailadress på www.musmatta.nu/user och under fliken beställningar kan du se dina ordrar. Genom att klicka på faktura nummret så kan du skriva ut ett kvitto på din beställning.

Vad har jag för inloggning? Vilket lösenord?
När du slutför din beställning så skapas det automatiskt ett konto på din mailadress, i samband med det så skickas det ett mail med en så kallad engångsinloggning. Genom att klicka länken i det mailet kan du logga in och ställa in vilket lösenord du vill ha.

Om du har glömt bort ditt lösenord så kan du klicka här för att begära en ny engångsinloggning och därefter ange ett nytt lösenord.


Musmattan är smutsig, går den att rengöra?
Det beror på vilken modell och hur den är tillverkad. Vi rekommenderar att kolla om tillverkaren har någon information på sin hemsida. Generellt så brukar man kunna rengöra musmattor med plastyta med en trasa och ett milt rengöringsmedel, vi kan dock inte garantera att det går på alla.

QPAD CT musmattorna går bra att rengöra med en mild rengöringslösning eller bara skölja av med vatten.


Musmatta är inte riktigt platt, hur kan jag åtgärda det?

Eftersom att de flesta musmattorna levereras ihopprullade så kan det ta ett tag innan de slätas ut ordentligt. Låt den ligga på ett plant underlag så kommer det att lösa sig med tiden.